jueves, 1 de abril de 2010

Una carta a Papá - A letter for my Daddy!

Mientras yo laminaba y cortaba, mi princesa trabajaba en esta carta para Papito Egy, coloreo y colocó flores que sacó de mi gaveta de scrap y no me di cuenta!!lol
While I was laminating and cutting, mi princes worked on this letter to her Daddy!! she paint, use some flower from my scrap area, and I didn't know what she's into!
Pero lo más emocionante para mamá fue que escribió!! me dijo... mamá aqui la lllll, aaaaa, oooo, iii!! De más está decir que no quepo en mi!! por que escribió 4 letras en un momento que no era de trabajos ni nada.... tiempo libre!!!! Yes.
But the most exciting part for momy was that she wrote!! she told me.. . here the lllll, aaaa, ooo, iii!! I know I just don{t have to say that I{m soooooo excited!! because of what she did on her free time!!! Yes.!!!

3 comentarios:

Sandra dijo...

Es cierto, hace muchisima ilusión. UNa carta preciosa. Besos.

Counting Coconuts dijo...

Hooray princess!! What a smart girl!

Evelyn / 2 Pequenos Traviesos dijo...

OMG! Your Princess is beginning to write! I think her handwriting is already neatter than yours. haha. Just kidding...
hugs from Dorado